Het is iets wat zeker niet het meest gezond is, maar iedereen eigenlijk wel eens eet, fast food. Of het nou te maken heeft met een avondje uitgaan of omdat je geen zin hebt om te koken, het is nou eenmaal wat mensen lekker vinden. Denk aan een Mc Donalds, KFC, New York Pizza of domino’s, tegenwoordig is er keus zat. Hoe kunnen bedrijven nou ervoor zorgen dat mensen naar hun restaurant komen en daar hun eten bestellen ten opzichte van de concurrent. Een mogelijkheid hiervoor kan doormiddel van social media en dan in het bijzonder via Instagram!

Waarom Instagram?

Instagram is een onderdeel van de social media platformen. De afgelopen jaren heeft het zich flink ontwikkeld en staat nu hoog aangeschreven als platform. Mensen kunnen een foto of video delen met anderen, vervolgens liken en deze kan uiteindelijk weer gedeeld worden met anderen. Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden, de perfecte gedachte voor Instagram. Het dient in dit geval als een hulpdienst. Een hulpdienst als oplossing. Denk aan wat bedrijven kunnen doen om mensen te kunnen triggeren. Een foto van de producten die ze aanbieden kan ze allereerst helpen. Denk ook aan producten die nieuw zijn om de mensen te informeren maar ook doormiddel van een korting. Mensen houden nou eenmaal van prijsvermindering. Wanneer dit je combineert met je producten, zul je sneller mensen aantrekken en dus ook meer gaan verdienen.

Waarom Chatkracht?

Chatkracht dient hierbij als online chatservice voor de bedrijven. Denk hierbij aan het ontnemen van werk wat zorgt voor extra tijd. De chatspecialisten kunnen zo mensen helpen die vragen hebben over een bepaald onderwerp of mensen triggeren om ook verder te kijken dan de Instagrampagina. Het is dus een extra mogelijkheid die chatkracht creëert voor andere bedrijven. Het levert dus voor alle partijen een win-winsituatie op met alleen maar voordelen hierbij!